Akce pro veřejnost!
Nedaří se vám zaujmout klienty? Řešíte, co máte pořád dávat na ty sociální sítě? Slyšeli jste spoustu věcí o budování osobní značky, ale netušíte, čím začít? Snažíte se sladit fotky, vizuály a barvy, ale pořád tomu něco chybí? Odpověď na všechny tyhle potíže vám mohou pomoci najít Archetypy značek.
Archetypy jsou modely lidského chování. Známe je z knižních příběhů, filmů i pohádek. A i z úspěšných reklam, protože už v polovině 20. století se dostaly z psychologie do marketingu. Margaret Marková a Carol S. Pearsonová o nich společně napsaly knihu, která česky vyšla pod názvem Hrdina nebo psanec.
Jednotlivých archetypů je celkem 12: Vládce, Tvůrce, Pečovatel, Hrdina, Vyhnanec, Kouzelník, Milenec, Jeden z nás, Klaun, Neviňátko, Hledač, Mudrc. Zatímco velkým organizacím stačí jeden, pro malé organizace je mnohem lepší vybrat si dva a pracovat s jejich kombinací. Na workshopu si jednotlivé archetypy představíme a ukážeme si, jak je konkrétně a prakticky využít.
více info a rezervace místa zde: https://klubpodnikatelekzlin.cz/events/archetypy-znacek-dle-madly-cevelove-odpoledne/